Jag gick verkligen utanför min komfortzon när jag medverkade i Skrivarpodden med Kerstin Önnebo. Men det förstod jag inte från början.
När vi bestämde att jag skulle vara med blev jag verkligen peppad. Tänk att få prata lättläst med någon som är intresserad och verkligen vill veta hur det går till. Jag brinner ju för ämnet! Sedan blev jag så nervös när Kerstin riggade upp mikrofonen mellan oss. Det blev väldigt tydlig för mig att jag är en intuitiv författare. Att sätta ord på min skrivprocess var supersvårt!
Det här avsnittet spelades in i januari och jag har lite förträngt att det skulle sändas. Men nu ligger det uppe på Skrivarpoddens webb, tillsammans med en inläsning av min bok Nyårsfesten.
Jag har lyssnat och jag överlevde :-)
När vi bestämde att jag skulle vara med blev jag verkligen peppad. Tänk att få prata lättläst med någon som är intresserad och verkligen vill veta hur det går till. Jag brinner ju för ämnet! Sedan blev jag så nervös när Kerstin riggade upp mikrofonen mellan oss. Det blev väldigt tydlig för mig att jag är en intuitiv författare. Att sätta ord på min skrivprocess var supersvårt!
Det här avsnittet spelades in i januari och jag har lite förträngt att det skulle sändas. Men nu ligger det uppe på Skrivarpoddens webb, tillsammans med en inläsning av min bok Nyårsfesten.
Jag har lyssnat och jag överlevde :-)

Lyssnade på det i söndags. Väldigt intressant, särskilt för mig som just börjat utforska det här skrivandet. Många bra tips!
SvaraRaderaRoligt att du tycker det. Svårt att förklara - kändes som att problematisera något som jag själv tycker är naturligt.
Radera